איך לבחור עורך דין לניקוי בידיאיי?

למרבה הצער, אנשים רבים מבינים מאוחר מדי כי קל מדי לפגוע בדירוג האשראי. עד שהם מחפשים עורך דין אשראי, דירוגי האשראי שלהם כבר ירדו.

עם זאת, אתה יכול לתקן את דירוג האשראי שלך. דירוג האשראי אינו קבוע. דירוגים משתנים על סמך היסטוריית האשראי שלך. לכן, תוכלו להתחיל כבר עכשיו בתיקון האשראי שלכם – עם או בלי עורך דין אשראי.

מה עושה עורך דין אשראי?

עורך דין אשראי מסייע ללקוחות בתיקון אשראי כאשר דירוג האשראי שלהם נפגע. עורך דין האשראי שלך מבצע מספר שירותים שמטרתם לעזור לך לשפר את דירוג האשראי שלך.

חלק מהשירותים שעורך דין אשראי עשוי לבצע כוללים:

  • השגת עותקים של דוח האשראי שלך מכולם לבדיקה.
  • ציון טעויות בדוחות האשראי.
  • עורך הדין לאשראי נוקט בצעדים לתיקון הטעויות בדוחות האשראי.
  • מוודא שהוסרו פריטים שליליים שאינם אמורים להיות עוד בהיסטוריית האשראי שלך.
  • עורך דין אשראי מנהל משא ומתן עם נושים; וגם אם מוגשת תביעה, עורך הדין אשראי מייצג אותך בבית המשפט.
  • בהתאם למצבך הייחודי, עורך הדין אשראי עשוי לבצע שירותים אחרים שיסייעו בתיקון דירוג האשראי שלך.

 

האם אני צריך עורך דין לתיקון אשראי?

אתה יכול לעשות הרבה דברים שעורך דין אשראי עושה כדי לתקן את האשראי שלך. עם זאת, תיקון דוח אשראי יכול לקחת זמן רב והתהליך יכול להיות מאוד מתסכל. נושים וסוכנויות דיווחי אשראי יכולים להיות קשים מאוד לעבוד איתם כשאתה מראה להם שטעו. חברות אלה דורשות שפע של הוכחות שיש שגיאה ואז הן עדיין איטיות לפעול.

בנוסף לתסכול מהטיפול בנושים שלך ועם סוכנויות דיווח האשראי, עליך להבין את זכויותיך החוקיות. כדאי גם להבין כיצד לזהות ולהימנע מהונאות תיקון אשראי. אם אינך עורך דין, ייתכן שלא תדע את זכויותיך. יתכן שלא תבין את הצעדים שיש לנקוט כדי לתקן את דירוג האשראי שלך. עורך דין אשראי יכול לספק ייעוץ משפטי שאולי לא תקבל מחברת תיקון אשראי.

איך לזהות תרמית תיקון אשראי?

סימני אזהרה להונאות תיקון אשראי כוללים חברות המבקשות מכם לשלם לפני מתן שירותים, חברה המבטיחה לכם תוצאות שלא נשמעות מציאותיות וכדומה. אם אתה רואה מודעות או מקבל הצעות לתיקון האשראי שלך, זה יכול להיות תמרור אזהרה אם החברה:

לוחצת עליכם לשלם דמי מקדמה. החברה רוצה שתשלם לפני שהיא מספקת שירותים כלשהם. כלל פשוט שיש לנקוט בו הוא "אל תשלם מראש". מבטיחה להסיר מידע שלילי מדוח האשראי שלך. החברה אומרת לך שהיא יכולה להיפטר ממידע האשראי השלילי, גם אם המידע הזה מדויק ועדכני. איש אינו יכול לעשות זאת.

מסרבת או נמנעת מלהסביר לך על זכויותיך. החברה לא אומרת לך את הזכויות שלך ומה אתה יכול לעשות בעצמך בחינם. ערעור על שגיאות בדוחות האשראי שלך הוא זכות משפטית בחינם העומדת לרשותך. אומרת לך לא ליצור קשר עם חברות דיווחי אשראי. החברה ממליצה שלא לפנות ישירות לאף אחת מחברות דיווח האשראי הארציות.

כיצד אוכל למצוא עורך דין אשראי מכובד?

עורך דין טוב יעבור איתך על כל האפשרויות שלך. עורך הדין יכול לעזור לך להבין אם באמת כדאי לך לנסות להסדיר את חובותיך או על אילו פריטים כדאי לערער או אם אתה צריך לעשות משהו אחר. זה שונה מחברת תיקון אשראי שכנראה רק תנסה לשכנע אותך לשכור את שירותיה.

עורך דין יכול להגן עליך אם תתבע. במקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך להגיע לבית המשפט, עורך דין יכול להגן עליך בתביעה. עורך דין יכול לספק ייעוץ ספציפי ולהגיד לך כיצד להמשיך במצבך הספציפי.

 

בדרך כלל עדיף להזמין עורך דין מקומי שתוכלו להיפגש איתו פנים אל פנים ולא לשכור משרד דרך הטלפון או האינטרנט. עליכם לקבוע פגישה לשבת ולדבר ישירות עם עורך הדין. גלה אם עורך הדין יטפל ישירות בנושים או אם איש צוות ינהל את המשא ומתן. אם החברה אומרת שהם "מגובים בעו"ד" ו / או לא מאפשרים לך להיפגש עם עורך דין או לדבר איתו, זה דגל אדום גדול שלעורך הדין אין שום קשר לחברה.

כיצד אוכל למצוא עורך דין אשראי מכובד
כיצד אוכל למצוא עורך דין אשראי מכובד

 

איך לבחור עורך דין לניקוי בידיאיי
איך לבחור עורך דין לניקוי בידיאיי
מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

מי מנקה בי די איי שלילי

ברשימת הדברים שאנשים נהנים לעשות, ניקוי האשראי שלהם כנראה מדורג די נמוך. זה תהליך ארוך ועדין רצוף מלכודות משפטיות. ניהול פרופיל האשראי שלך הוא די

קרא עוד »
איך משפיעה ריבית על BDI?

אחת הסיבות לכך שאנשים רבים נופלים עמוק בחובות כרטיסי אשראי היא לא רק בגלל שהם שילמו יותר בכרטיס ממה שהם יכולים להרשות לעצמם לשלם. לפעמים

קרא עוד »
האם אפשר לא לקבל דירוג?

דירוגי אשראי עוזרים למלווים להחליט אם לאשר בקשות הלוואה או לא, ולקבוע אילו תנאי הלוואה להציע. הדירוגים נוצרים על ידי אלגוריתמים המשתמשים במידע מדוח האשראי

קרא עוד »
מה זה טווח בידי איי?

דירוג אשראי הוא מספר בן שלוש ספרות המעריך את הסיכוי שלקוח יחזיר כסף שאול. חברות המספקות את דירוגי האשראי, מחברות מידע מדוחות האשראי שלך לנוסחאות

קרא עוד »