איך לנקות דירוג אשראי

כולם מדברים על דירוג אשראי, ושואלים איך לנקות דירוג אשראי שלילי. למעשה, דירוג אשראי משפיע בשנים האחרונות על כל תחומי החיים שלנו, ועל התחום הפיננסי בפרט. חברתנו מתמחה בשיפור וניקוי של דירוג אשראי שלילי, ובמחיקת רישום בידיאיי שלילי בפרט. 

 

האם ניתן לשפר דירוג אשראי?

זה נכון כי בכל הקשור לנתוני האשראי שלנו אנו פאסיביים לחלוטין, המידע והנתונים פשוט מוזרמים באופן שוטף, והמחשב למעשה מחשב באופן עצמאי את דירוג האשראי. רבים סבורים כי אין מה לעשות בנידון, ולא יודעים כי קיימת אפשרות לשפר את דירוג האשראי

החדשות הטובות הן כי יש תשובה על השאלה איך לנקות דירוג אשראי, והיא אפילו די פשוטה ואפקטיבית. כאמור, דירוג האשראי מתבסס על נתונים אשר נמדדים לאורך זמן, מכאן שככל שהמידע יהיה חיובי לאורך זמן רב יותר, כך למעשה דירוג האשראי יהפוך חיובי. 

אם כך, איך לנקות דירוג אשראי? 5 צעדים פשוטים

1. שמרו על מידע חיובי לאורך זמן:

כאמור, לנתונים פיננסים שליליים השפעה מהותית וגדולה, אף יותר מנתונים חיוביים. כלומר, גם איחור יחיד בתשלום משפיע באופן ישיר על דירוג האשראי. לכן, חשוב במיוחד להקפיד על המידה בהתחייבות פיננסית, כמו גם החזר הלוואה וכדומה. 

2. אחריות ואמינות:

הנתונים והמידע אשר מוזרמים ובונים את דירוג האשראי מתבססים על מגוון פעילויות שאנו עושים מדי יום. במילים אחרות, ככל שהפעילות שלנו אחראית יותר, כך הנתונים יהיו חיוביים יותר. למידע עדכני חשיבות גבוהה, לכן ככל שנזרים יותר נתונים חיוביים, כך השפעת המידע השלילי אשר קיים במערכת תלך ותפוג. 

3. להימנע או לצאת מהמינוס:

אחד הנתונים המרכזיים בדירוג אשראי שלילי הוא חריגה מהמסגרת, או מינוס. בהתאם לכך, מומלץ וחשוב במידה וקיים מינוס בחשבון הבנק, לבנות תוכנית מחושבת ומפורטת ליציאה מהמינוס. 

4. עמידה בזמנים:

איחור תשלומים נזקף לרעה בחברות האשראי ובבנקים, לכן חשוב במיוחד לא רק לעמוד בתשלומים השונים, אלא גם לשלם אותם בזמנם. 

5. הגדרת מסגרת אשראי:

כאמור חריגה ממסגרת אשראי הינה נתון שלילי, אשר יש ביכולתכם לשפר באופן פשוט ומהיר. הגדירו מסגרת אשראי לרמה כזו שתוכלו לעמוד בה ולא לחרוג.

דירוג אשראי: שינוי חוקי המשחק 

חשוב לזכור כי ההוצאות הפיננסיות שלנו לא נגמרות רק בבנק. פנסיה, ביטוחים פרטיים, חברת ליסינג, חיסכון לילדים, כרטיסי אשראי ועוד. רבים מאיתנו מגלגלים כספים רבים, בדרך כלל ללא מודעות רבה. 

חלפו הימים בהם הפקיד בבנק יכול להושיט יד בכל מצב, ולעזור לכם לתקן את המצב בלחיצת כפתור בלבד. כיום, לחוסר אחריות והתנהלות פיננסית לקויה יש השלכות, והן רבות. יותר מכך, ההתנהלות הפיננסית של כולנו עוברת השגחה גבוהה וקפדנית יותר מתמיד, כאשר כל פעולה נרשמת ונכנסת למאגר, ובכך משפיעה על דירוג האשראי. 

עם זאת, חשוב לזכור כי דירוג אשראי אינה גזירת גורל. אם תצליחו לאמץ התנהלות כלכלית נכונה, מחושבת ומבוקרת, תוכלו לשפר דירוג אשראי שלילי בקלות, בפשטות, תוך סבלנות והתמדה, ובצורה הדרגתית. לאחר מכן, השמיים הם הגבול, וכל האפשרויות פתוחות בפניכם: קבלת הלוואה בתנאים נוחים, קבלת אשראי, ריביות נמוכות, ועוד. 

ניקוי דירוג אשראי: התייעצו עם מומחים 

כאמור דירוג אשראי משפיע על כולנו בהתנהלות היומיומית הכי בסיסית, מול חברות האשראי, הבנקים, חברות הביטוח, מפעילי הליסינג, בתי ההשקעות אשר מנהלים את קרנות הפנסיה ועוד. עם זאת, עבור מי שמתנהל נכון כלכלית, מדובר על בשורה טובה. 

עם זאת, עבור רבים, התעסקות בנושא זה אינה באה באופן טבעי. יש מי שרואה מספרים וטבלאות ונכנס לחרדות ובלבול, ויש מי שמספרים הם חבריהם הטובים ביותר. החדשות הטובות הן כי כיום ישנן חברות רבות אשר מתמחות בתחום ומציעות ליווי וייעוץ, ולהן גישה לדירוג האשראי שלכם. 

חשוב לבחור אך ורק בחברה מקצועית, בעלת מוניטין וניסיון, אשר מחזיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר. כך תוכלו להבטיח שירות אפקטיבי, מקצועי, וכמובן תוצאה מהירה, כזו שתצליח לנקות את דירוג האשראי שלכם, ובכך תאפשר לכם לפתוח דף חדש, ולהתחיל דרך כלכלית חדשה, נכונה ומחושבת יותר. 

חברתנו מתמחה במחיקת רישום בידיאיי שלילי, ומעניקה שירות מקצועי, אדיב ואפקטיבי לקהל לקוחות רחב זה שנים רבות. כיום, מדובר על שירות מבוקש במיוחד אשר ישראלים רבים נעזרים בו, ובכך מעניקים לעצמם דף כלכלי נקי וחדש. 

ניקוי דירוג אשראי התייעצו עם מומחים 
ניקוי דירוג אשראי: התייעצו עם מומחים

 

מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

מחיקת נתוני אשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
מחיקת נתוני אשראי

נתוני האשראי שלנו מצביעים בסופו של דבר על ההתנהלות הכלכלית שלנו. כולנו מנסים לשמור על התנהלות כלכלית תקינה. הבעיה היא שאירועים מתרחשים ולא הכל בשליטתנו.

קרא עוד »
איך למחוק את נתוני האשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך למחוק את נתוני האשראי

לנתוני האשראי שלכם ישנן השלכות רבות. על פי הנתונים נקבע דירוג האשראי שלכם וכך, הדירוג משקף את מצבכם הפיננסי לכל גוף פיננסי. ניתן לשפר דירוג

קרא עוד »
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך לתקן בי די איי?

על פי חוק נתוני האשראי כל נתוני האשראי על כל אזרח ישראלי נאגרים ונשמרים. כל אזרח מדורג על פי הנתונים המתקבלים עליו. אחת מלשכות האשראי

קרא עוד »
איך מנקים נתוני אשראי
דוח נתוני אשראי
איך מנקים נתוני אשראי?

חוק נתוני האשראי שתוקן בשנת 2017 הפך את השקיפות הפיננסית לקלה יותר עבור הגופים הפיננסים. קל להם יותר לקבל מידע על נתוני האשראי שלהם וזו

קרא עוד »
איך מבטלים בי די אי שלילי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך מבטלים בי די אי שלילי

חברת בידיאיי למעשה עוסקת במתן שירותים פיננסים, שירותים לעסקים ודירוג סיכוני אשראי בפרט. עבור רובנו, בידיאיי צף במקרה של דירוג שלילי, אשר מוביל לאי קבלת

קרא עוד »
ייעוץ BDI
פעולות לשינוי דירוג אשראי
ייעוץ BDI

בין אם אתם מודעים לכך, ובין אם לא, יש מי שמפקח על כל ההתנהלות הפיננסית שלכם, מעין אחד גדול, ששמו בידיאיי. ליתר דיוק, בידיאיי עוקבים

קרא עוד »