איך מבטלים בי די אי שלילי

חברת בידיאיי למעשה עוסקת במתן שירותים פיננסים, שירותים לעסקים ודירוג סיכוני אשראי בפרט. עבור רובנו, בידיאיי צף במקרה של דירוג שלילי, אשר מוביל לאי קבלת אשראי או הלוואה. חברתנו מתמחה במחיקת רישום שלילי של בידיאיי עבור קהל לקוחות רחב, ומאפשרת פתיחת דף כלכלי חדש ונקי. 

למעשה, בידיאיי מאפשר מעקב מפורט ומסודר אחר ההתנהלות הפיננסית שלכם, איסוף ומעקב בנושא של התחייבויות ועמידה בתשלומים. מקורות המידע העיקריים של הבידיאיי הם כונס הנכסים, בנקים, הוצאה לפועל, חברות כרטיסי אשראי, בנק ישראל, חברות ביטוח, סלולר, בתי משפט ועוד. 

המידע אשר נאגר בבידיאיי מרכז למעשה מגוון רחב של נתונים ממקורות שונים, ומאפשר יכולת הבנה רחבה ומעמיקה על מבקש ההלוואה או המשכנתא, ואפשרות של הערכת מידת הסיכון של חברת האשראי או הבנק במתן ההלוואה. כמו כן, בידיאיי  כולל הן מידע חיובי והן מידע שלילי. 

מהו בידיאיי?

למעשה מדובר בחברה אשר עוסקת במידע פיננסי, אותו היא אוספת ומעבירה לגורמים שונים כגון בנקים וחברות אשראי, כמו גם חברות עסקיות וספקי אשראי אשר מעוניינות לברר פרטים אודות לקוחות, שותפים עסקיים וכדומה. לרובנו, המשמעות העיקרית של בידיאיי היא כי מדובר בחברה ממנה מקבלים מידע פיננסי חשוב. 

מידע זה, קובע במידה רבה האם חברת האשראי או הבנק יענקו למבקש הלוואה, אשראי, או משכנתא, או למעשה כל שירות פיננסי אחר. במקרים רבים, מידע זה אף משפיע על העלויות, התנאים, והריביות שבהן יישא הלקוח המבקש. 

אם כך, מהו בידיאיי שלילי?

לדוח דירוג אשראי יש בסופו של יום, שורה תחתונה. סוג של ציון אשר המשמעות שלו הוא סיכום של כל המידע הפיננסי אודות הלקוח וההתנהלות הכלכלית שלו הן בעבר והן בהווה. כאשר מדובר על ציון נמוך, אז למעשה מדובר בדירוג שלילי. 

אותו ציון מתבסס על ניהול חשבונות עובר ושב, ערבויות, הלוואות, התחייבות לחברות כרטיסי אשראי וגופים שונים. המשמעות של דירוג נמוך היא למשל קושי בהחזר הלוואות בעבר, צ׳יקים שחזרו, הגבלות שהוטלו, פשיטות רגל, כינוס נכסים ועוד.  

מה המשמעות של בידיאיי שלילי?

מבחינת חברות האשראי והבנקים, דירוג בידיאיי שלילי מוביל לסימון הלקוח. למעשה, סימון זה אומר כי מדובר בלקוח בעל סיכון גבוה, אשר מתן הלוואה אינה כדאית עבור הבנק. כמו כן, עלול להיות קושי או סירוב בקבלת אשראי או משכנתא. כמו כן, עלול להיות מצב נוסף בו אין סירוב ממשי לקבלת אשראי או הלוואה, אך תנאי המימון יגלמו את הסיכון שלוקח המלווה, כלומר, ריביות גבוהות במיוחד, ביחס לממוצע המקובל.

איך מבטלים בי די אי שלילי

הסרה של רישום בידיאיי שלילי מצריכה בראש ובראשונה בדיקה רחבה ומעמיקה של כל נתוני האשראי אשר הובילו לדירוג שלילי. מדובר בנתונים אשר מגיעים ממקורות מגוונים ושונים, ושמורים במאגר המידע של בנק ישראל. 

חשוב לקחת בחשבון כי קיימים מקרים בהם דירוג שלילי נובע מטעות או שגיאה. על מנת לבדוק אפשרות מחיקת בידיאיי שלילי, מומלץ לפנות לחברה מתמחה, אשר מבינה לעומק ולרוחב את התחום הפיננסי, ויכולה לבדוק באופן המקצועי ביותר את כל הרישומים הקיימים, ובהתאם לכך להגיש בקשה. 

למי לפנות על מנת למחוק רישום בידיאיי שלילי

כאשר אתם במצב בו דירוג האשראי שלכם שלילי, וקיבלת סירוב לקבלת משכנתא, אשראי או הלוואה, ברור כי חשוב לטפל בבעיה במטרה להסיר את המכשול. 

פניה אל חברה מקצועית חייבת להיעשות לאחר סקר שוק מקיף, כזה שמלמד אתכם אילו חברות קיימות כיום בשוק. חשוב במיוחד לקרוא אודות כל חברה, להבין מה הניסיון שלה בתחום, האם היא אכן מתמחה ומחזיקה במוניטין. בנוסף, מומלץ לקרוא חוות דעת מלקוחות עבר ולקוחות קיימים.

למי לפנות על מנת למחוק רישום בידיאיי שלילי
למי לפנות על מנת למחוק רישום בידיאיי שלילי

שלבים אלו יבטיחו כי תעשו את הבחירה הנכונה והמושכלת ביותר, כזו שתעניק לכם ביטחון ושקט נפשי כי בחרתם בחברה בעלת ניסיון והתמחות בתחום, ותוכל להעניק לכם את השירות הטוב, האדיב, המקצועי, היעיל והמהיר ביותר. 

חברתנו מתמחה בהסרה של רישומי בידאיי שליליים, ומעניקה מענה מקצועי בנושא איך מבטלים בי די אי שלילי עבור קהל לקוחות רחב. כיום, החברה גאה להעניק שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ולאפשר למאות לקוחות לפתוח דף חדש ונקי, שמעניק להם את האפשרות להתנהל כלכלית באופן נכון יותר. 

איך מבטלים בי די אי שלילי
איך מבטלים בי די אי שלילי

שאלות נפוצות

כל אזרח ישראלי בעל דו"ח אשראי יכול לקבל את דירוג האשראי שלו. ניתן לקבל את הדירוג באמצעות פנייה לאחת מלשכות האשראי הישראליות. כיום יש 3 לשכות אשראי כך שאתם יכולים לפנות אל אחת מהן: לשכת BDI, לשכת קו מנחה וקפטן קרדיט. דרך האתר, באופן מקוון תוכלו לקבל את הדו"ח.

דירוג האשראי נקבע בהתאם לנתוני האשראי הנאגרים במערכת. כך שכדי להימנע מדירוג שלילי, אין מנוס מלהקפיד על ניהול כלכלי נכון ויעיל. כאשר אנשים לא מקפידים על תשלומי חובות, לא מכבדים המחאות ולא משלמים את ההתחייבויות בזמן, הם מקבלים הבומרנג בדמות דירוג אשראי שלילי המונע מהם לקבל הלוואות בתנאים טובים.

מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

מחיקת נתוני אשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
מחיקת נתוני אשראי

נתוני האשראי שלנו מצביעים בסופו של דבר על ההתנהלות הכלכלית שלנו. כולנו מנסים לשמור על התנהלות כלכלית תקינה. הבעיה היא שאירועים מתרחשים ולא הכל בשליטתנו.

קרא עוד »
איך למחוק את נתוני האשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך למחוק את נתוני האשראי

לנתוני האשראי שלכם ישנן השלכות רבות. על פי הנתונים נקבע דירוג האשראי שלכם וכך, הדירוג משקף את מצבכם הפיננסי לכל גוף פיננסי. ניתן לשפר דירוג

קרא עוד »
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך לתקן בי די איי?

על פי חוק נתוני האשראי כל נתוני האשראי על כל אזרח ישראלי נאגרים ונשמרים. כל אזרח מדורג על פי הנתונים המתקבלים עליו. אחת מלשכות האשראי

קרא עוד »
איך מנקים נתוני אשראי
דוח נתוני אשראי
איך מנקים נתוני אשראי?

חוק נתוני האשראי שתוקן בשנת 2017 הפך את השקיפות הפיננסית לקלה יותר עבור הגופים הפיננסים. קל להם יותר לקבל מידע על נתוני האשראי שלהם וזו

קרא עוד »
ייעוץ BDI
פעולות לשינוי דירוג אשראי
ייעוץ BDI

בין אם אתם מודעים לכך, ובין אם לא, יש מי שמפקח על כל ההתנהלות הפיננסית שלכם, מעין אחד גדול, ששמו בידיאיי. ליתר דיוק, בידיאיי עוקבים

קרא עוד »
ניקוי BDI
פעולות לשינוי דירוג אשראי
ניקוי BDI

על מנת לדבר על ניקוי BDI חשוב קודם כל להבין מהו דירוג BDI. מדובר על מידע אודות הלקוח אשר כולל מידע חיובי כגון עמידה בתשלומים,

קרא עוד »