ייעוץ BDI

בין אם אתם מודעים לכך, ובין אם לא, יש מי שמפקח על כל ההתנהלות הפיננסית שלכם, מעין אחד גדול, ששמו בידיאיי. ליתר דיוק, בידיאיי עוקבים אחר היכולת של כל אזרח להחזיר חובות. רישום בידיאיי שלילי עלול להקשות עליכם לקבל אשראי, משכנתא או הלוואה. חברתנו מתמחה בשירותים כגון ייעוץ BDI ומחיקת רישום בידיאיי שלילי.

מה ניתן לעשות במקרה של BDI שלילי?

קודם כל, חשוב לדעת כי בידיאיי שלילי הוא לא סוף העולם. בדיוק לשם כך נועד ייעוץ BDI. ייעוץ זה למעשה מעניק שירות פיננסי משפטי, אשר מטרתו העיקרית היא מחיקת הרישום השלילי. מומלץ וחשוב לבצע ייעוץ BDI אך ורק על ידי איש מקצוע, אשר מכיר את התחום ומתמחה בו. 

ייעוץ BDI: כיצד זה עובד? 

ראשית, בשלב הראשון, תערך אנליזה פיננסית רחבה ומקיפה, כאשר במסגרתה מתבצעת בדיקה של נתוני האשראי שלכם. במילים אחרות, מתבצעת בדיקה מעמיקה של יכולת העמידה שלכם בכל הנוגע לעמידה בתשלומים והחזרי חובות. 

לאחר מכן, ברגע שהתמונה בהירה וברורה יותר, מתבצעת בדיקת אפשרות למחיקת בידיאיי שלילי. היועץ למעשה בוחן כל מקרה לגופו, ובודק מהי הדרך המהירה והאפקטיבית ביותר למחיקת הרישום השלילי. חברתנו מתמחה בתחום וסייעה לאלפי ישראלים להתמודד בהצלחה עם רישומים שליליים. 

 

לכמה זמן נשמר דירוג האשראי?

הנתונים והמידע אשר נאספים על ידי גופים שונים כגון בנקים, חברות אשראי ודומה, נשמרים במאגרים לתקופות ספצפיות אשר נקובות בחוק. משמעות הדבר היא כי גם למידע שלילי, יש תאריך תפוגה. 

  1. פשיטת רגל: מידע אשר נשמר למשך תקופה של עד שבע שנים מרגע בו ניתן ההפטר. 
  2. הוצאה לפועל: עד כ-5 שנים ממועד פתיחתו של התיק. 
  3. בנק ישראל: מתאריך סיום ההגבלה על החייב, ועד לתקופה של שלוש שנים. 

כמו כן, המידע נמצא במאגרי המידע אשר נרכשים על ידי בנקים מסחריים, בנקים למשכנתאות, חברות מסחריות, חברות אשראי, משכירים, מקומות עבודה, חברות ליסינג, חברות אשראי חוץ בנקאיות ועוד.  

ניתן לראות כי הרישום השלילי נובע מנתונים מן העבר, כגון הוצאה לפועל, פשיטת רגל, מכתבי התראה, אי פירעון ועוד. נתונים מסוג זה כאמור יכולים להכתים את הדוח של הלקוח ולפגוע ביכולתו לקבל משכנתא, אשראי, הלוואה, ואף קבלה למקומות עבודה רציניים. 

לא פעם לקוחות רבים נתקלים במצב בו רכשו דירה, וברגע שקובעים פגישה בבנק על מנת לקבל משכנתא, מגלים כי קיים נגדם רישום בידיאיי שלילי, בגין חובות, או התנהלות פיננסית לא תקינה. מדובר במצב לא נעים, בעל השלכות מהותיות כגון הפרת חוזה מכר בעקבות סירוב קבלת משכנתא לעסקת הרכישה. 

חברתנו מתמחה בין היתר במחיקת רישום בידיאיי שלילי, תיקון רישום, ועוד מגוון פעולות ושירותים. מדובר בפעולה מהותית וחשובה אשר יכולה להחזיר ללקוחות רבים את היכולת להתנהל נכון יותר, וכמובן לקבל הלוואה או משכנתא במידת הצורך. 

ייעוץ BDI עסקי

לכל חברה או עסק במדינת ישראל קיים דירוג בידיאיי. מדובר במעין סרגל אשר מטרתו לבחון ולדרג את היציבות הכלכלית של העסק, ובעיקר את היכולת לעמוד בהתחייבות פיננסית, החזר חובות וכדומה. מדובר בייעוץ חשוב במיוחד מהסיבה כי מיקום העסק על סרגל הסיכון קובע את דירוג האשראי של העסק. 

דירוג אשראי כאמור מאותת לחברות האשראי והבנקים אם מדובר בלוונה בסיכון גבוה שיידרש לערבות נוספת, או בלווה בסיכון נמוך שניתן בקלות לאשר לו הלוואה בריבית נמוכה ונוחה. מכאן, כי דירוג בידיאיי הינו קריטי וחשוב עבור חברות ועסקים, כאשר בידיאיי שלילי עלול לפגוע בתפקודו השוטף של העסק.

ייעוץ BDI עסקי
ייעוץ BDI עסקי

הטיפול מתחיל בראש ובראשונה בתהליך ייעוץ BDI מקצועי. במסגרת ייעוץ זה, נבחנים לעומק אספקטים רבים בהתנהלות הפיננסית של העסק, הן באמצעות בדיקת חובות, אשראי, צ׳קים אשר חזרו, פיגורים בתשלומים שונים, חשבונות מוגבלים במידה וישנם ועוד. 

לאחר התבהרות המצב, היועץ למעשה מגבש תוכנית הבאה ספציפית, אשר מובילה בסופו של דבר למחיקת בידיאיי שלילי, מה שמאפשר לבעל העסק לקבל אשראי בקלות, והלוואה בתנאים נוחים ובריביות נמוכות ואטרקטיביות. 

חברתנו מתמחה זה שנים במתן שירותים מגוונים בתחום, כאשר הדגש הינו על מחיקת רישום בידיאיי שלילי עבור פרטיים ועסקיים כאחד. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לקהל לקוחות רחב את השירות האדיב, המקצועי והיעיל ביותר, תוך זמן קצר. 

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI
מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

מחיקת נתוני אשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
מחיקת נתוני אשראי

נתוני האשראי שלנו מצביעים בסופו של דבר על ההתנהלות הכלכלית שלנו. כולנו מנסים לשמור על התנהלות כלכלית תקינה. הבעיה היא שאירועים מתרחשים ולא הכל בשליטתנו.

קרא עוד »
איך למחוק את נתוני האשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך למחוק את נתוני האשראי

לנתוני האשראי שלכם ישנן השלכות רבות. על פי הנתונים נקבע דירוג האשראי שלכם וכך, הדירוג משקף את מצבכם הפיננסי לכל גוף פיננסי. ניתן לשפר דירוג

קרא עוד »
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך לתקן בי די איי?

על פי חוק נתוני האשראי כל נתוני האשראי על כל אזרח ישראלי נאגרים ונשמרים. כל אזרח מדורג על פי הנתונים המתקבלים עליו. אחת מלשכות האשראי

קרא עוד »
איך מנקים נתוני אשראי
דוח נתוני אשראי
איך מנקים נתוני אשראי?

חוק נתוני האשראי שתוקן בשנת 2017 הפך את השקיפות הפיננסית לקלה יותר עבור הגופים הפיננסים. קל להם יותר לקבל מידע על נתוני האשראי שלהם וזו

קרא עוד »
איך מבטלים בי די אי שלילי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך מבטלים בי די אי שלילי

חברת בידיאיי למעשה עוסקת במתן שירותים פיננסים, שירותים לעסקים ודירוג סיכוני אשראי בפרט. עבור רובנו, בידיאיי צף במקרה של דירוג שלילי, אשר מוביל לאי קבלת

קרא עוד »
ניקוי BDI
פעולות לשינוי דירוג אשראי
ניקוי BDI

על מנת לדבר על ניקוי BDI חשוב קודם כל להבין מהו דירוג BDI. מדובר על מידע אודות הלקוח אשר כולל מידע חיובי כגון עמידה בתשלומים,

קרא עוד »