מה הם שלבי הניקוי של דירוג אשראי?

אתה כנראה לא בודק את דוח האשראי שלך באופן קבוע, אך אם יש לך שגיאות בדוח האשראי שלך או שאתה מנסה להעלות את דירוג האשראי שלך ולבנות את האשראי שלך, זו יכולה להיות טעות יקרה. הקפדה על כך שדוח האשראי שלך מדויק ושאתה מודע לבעיות שתצטרך לטפל בהן – בין אם מדובר באיחור שגוי בתשלום או בשימוש גבוה מדי באשראי – יכולים לעזור לך לנקוט בצעדים הדרושים כדי להמשיך ולשפר את הרמה הכספית שלך. 

מתלבטים כיצד לנקות את דוח האשראי? הנה השלבים שתצטרכו לעבור:

משוך את דוחות האשראי שלך

החוק לדיווח על אשראי הוגן מאפשר לך לקבל דוח אשראי בחינם מדי שנה מכל אחת משלוש לשכות הדיווחים האשראי הגדולות, ודוח ריכוז נתונים ממערכת נתוני האשראי. אם אתה מסתובב בין הלשכות, זה אומר שאתה יכול לקבל דוח אשראי בחינם אחת למספר חודשים, כדי להבטיח שאתה מודע לכל הבעיות כדי לטפל בהן בזמן.

עבור על דוחות האשראי שלך שורה אחר שורה

זו יכולה להיות עבודה מייגעת, במיוחד אם יש לך היסטוריית אשראי ארוכה, אך חשוב לבדוק היטב את דוח האשראי שלך בכל פעם שאתה מושך אותו. בדוק סטטוס הלוואות, יתרות חשבונות, היסטוריית התשלומים שלך, רשימת פניות האשראי האחרונות וכל דבר אחר ליתר דיוק.

עליכם לשים לב גם למידע האישי שלכם למרות שהוא לא משפיע ישירות על הדירוג שלכם. פרטים לא מוכרים, כמו כתובת שגויה או תאריך לידה שגוי, יכולים להוות תמרור אזהרה לגניבת זהות.

הגשת בקשה למחיקת מידע שגוי

אם אתה מוצא משהו שדווח עליו באופן שגוי בדוח האשראי שלך, אתה יכול לערער על השגיאה על ידי הגשת תלונה רשמית ללשכה. גם אם אותה שגיאה מופיעה בכל שלושת דוחות האשראי שלך, יהיה עליך להגיש בקשה נפרדת לכל אחת מהן.

הקפד לכלול כל תיעוד תומך בעת הגשת המחלוקת שלך. כאשר אתה מדווח על שגיאות בדוח האשראי שלך, אתה יכול להצליח להשיג תיקון לאשראי שלך. אם אתה חושב שהיית קורבן לגניבת זהות, יש לדווח על כך למשטרה.

כיצד אוכל לנקות את דוח האשראי שלי במהירות?

ניקוי שגיאות שביצעת בעבר יכול להימשך זמן מה. בקשה למחיקת חשבונות שאתה חייב יכולה להיות דרך אחת לנקות את הדוח שלך. עם זאת, לרוב המידע השלילי שהוא מדויק לוקח בין שלוש לשבע שנים או יותר להתיישן לחלוטין מדוחות האשראי שלך, ופשיטות רגל מסוימות אורכות עד 10 שנים, כך שזה יותר מרתון מאשר ספרינט.

כיצד ניתן להסיר דברים מדוח האשראי שלך?

כדי להסיר משהו מדוח האשראי שלך, עליך לדבר ישירות עם המלווה או הנושה או להגיש בקשה רשמית ללשכת האשראי. חשוב להבין כי אלא אם כן משהו אינו מדויק, אף אחד מהצדדים לא צריך להסיר דבר שהוא לא רוצה, וזה יכול להיות קשה לגרום להם להיעתר לבקשה זו או אחרת.

במקרים קשים ומורכבים כדאי להשתמש בעזרה מקצועית המתמחה בדברים אלו.

כיצד אוכל להעלות את הדירוג שלי?

הדרך המהירה ביותר לבנות מחדש את האשראי שלך היא לשלם יתרות גבוהות בכרטיסי אשראי. הנושים מדווחים על היתרות שלך בערך פעם בחודש, בדרך כלל סביב תאריך החיוב שלך. יתרות אלה משפיעות מאוד על יחס ניצול האשראי שלך, שהוא הגורם השני בחשיבותו בכל הנוגע לרוב דירוגי האשראי. אם אתה יכול שהיתרות שלך יהיו מתחת ל -30% מהמגבלות שלהן אתה תוכל לראות שיפור בדירוג שלך תוך מספר חודש או חודשיים.

קבלת דירוג חדש מהר יכולה גם לעזור לך להגדיל את האשראי שלך. עדיין תצטרך לעשות משהו בכדי לטפל בגורמים המושכים את דירוג האשראי שלך מטה, כגון תשלום יתרה גבוהה או הסרת פריט לא מדויק, אך ברגע שאתה עושה זאת, דירוג מהיר מאפשר לך לקצור את יתרונות הדירוג הרבה יותר מהר מאשר אם רק תחכה שהוא יתעדכן באופן טבעי. זה יכול להיות מועיל במיוחד אם אתה מבקש משכנתא או אשראי מסוג אחר ואתה רק כמה נקודות מלהיות מאושר.

עד כמה אני יכול להתחיל מחדש?

ההשפעות של מידע שלילי על דירוג האשראי שלך יפחתו עם הזמן, הדרך הטובה ביותר להתחיל מחדש את דירוג האשראי שלך היא להתמקד בקביעת הרגלי הוצאה חכמים. 

לפעמים אתה זקוק לעזרה קטנה בכדי להחזיר את דירוג האשראי למסלול הנכון, ועבודה עם שירותי תיקון אשראי יכולה להיות עזרה גדולה. עורכי דין אשראי למשל, יכולים לעזור לך לזהות את הבעיות העיקריות באשראי שלך ולתת לך את הצעדים הבאים לנקוט כדי להתחיל בשיפור הדירוג שלך.

כיצד אוכל להעלות את הדירוג שלי
כיצד אוכל להעלות את הדירוג שלי

 

מה הם שלבי הניקוי של דירוג אשראי
מה הם שלבי הניקוי של דירוג אשראי
מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

מי מנקה בי די איי שלילי

ברשימת הדברים שאנשים נהנים לעשות, ניקוי האשראי שלהם כנראה מדורג די נמוך. זה תהליך ארוך ועדין רצוף מלכודות משפטיות. ניהול פרופיל האשראי שלך הוא די

קרא עוד »
איך משפיעה ריבית על BDI?

אחת הסיבות לכך שאנשים רבים נופלים עמוק בחובות כרטיסי אשראי היא לא רק בגלל שהם שילמו יותר בכרטיס ממה שהם יכולים להרשות לעצמם לשלם. לפעמים

קרא עוד »
האם אפשר לא לקבל דירוג?

דירוגי אשראי עוזרים למלווים להחליט אם לאשר בקשות הלוואה או לא, ולקבוע אילו תנאי הלוואה להציע. הדירוגים נוצרים על ידי אלגוריתמים המשתמשים במידע מדוח האשראי

קרא עוד »
מה זה טווח בידי איי?

דירוג אשראי הוא מספר בן שלוש ספרות המעריך את הסיכוי שלקוח יחזיר כסף שאול. חברות המספקות את דירוגי האשראי, מחברות מידע מדוחות האשראי שלך לנוסחאות

קרא עוד »