מה זה תעודת זהות בנקאית

האם קיים דוח שמכיל בתוכו את כל הפרטים הפיננסים שלכם, החובות וההלוואות, המצב של העובר ושב וכל בעצם מידע שתהיתם לגבי החשבון בנק שלכם? לשמחתכם, כן קיים דוח כזה והוא נקרא תעודת זהות בנקאית. במאמר זה תקבלו את כל הפרטים שרציתם לדעת על התעודת זהות הבנקאית שלכם, על הדירוג האשראי שלכם ואיך אפשר למחוק דירוג אשראי שלילי.

נתחיל ממה זה תעודת הזהות הבנקאית שלכם:

תעודת הזהות הבנקאית שלכם היא דוח סיכום שנתי, המרכז ומציג את כל הפעילויות השונות אשר אתם מבצעים בחשבונכם במהלך השנה שעברה, נכון לתאריך עד ה31/12. לדוח זה יש 2 גרסאות, הגרסה המקוצרת והגרסה הארוכה יותר.

מה כוללת תעודת הזהות שלכם? 

    • יתרות עובר ושב, פקדונות וחסכונות.
    • נכסים הקיימים בחשבון- משכנתאות.
    • הלוואות שבוקשו במהלך השנה האחרונה ומצבם.
    • כל העמלות ששילמתם במהלך השנה.
    • במידה וקיימים לכם הוראות קבע אז תראו את הוראות הקבע שלכם ומיופי הכוח בחשבון.
 

איך בנויה תעודת הזהות שלכם?

חלק ראשון – מידע כללי.

בחלק זה תראו את המידע הכללי על החשבון שלכם, שמכם מגורכם, מס' חשבון וכו'.

חלק שני – מצב יתרות החשבון שלכם.

בחלק זה תראו בעצם את כל סוגי היתרות שלכם בחשבון. יתרות הנמצאות בעובר ושב. תוכניות של חיסכונות ופקדונות במידה ויש לכם. מסגרות השונות הקיימות בחשבון לדוגמא מסגרת האשראי- אם אתם נמצאים במינוס ועל כמה הוא עומד וכו'.

חלק שלישי- פעולות שונות שהתבצעו בחשבון.

בחלק זה תראו את כל הפעולות שביצעתם בחשבון זה, תוכלו לראות את העובר ושב שלכם, ההלוואות שבוקשו, החובות שלכם לבנק, העמלות ובעצם כל פעילות אפשרית נכון עד לתאריך ב31/12.

בנוסף תוכלו לראות גם נתונים סטטיסטים על מצבכם בחשבון. ממוצעים שונים הקשורים לחשבון הבנק שלכם, לדוגמא: ממוצעים חודשיים של תשלומי ריבית, גרפיים חודשיים של הכנסות והוצאות בנוסף לגרף השנתי של הוצאות והכנסות וכו'.

חלק רביעי- דירוג אשראי

דירוג האשראי שלכם נקבע לפי בנק ישראל ואנו נרחיב עליו בהמשך.

תעודת הזהות שלכם מאפשרת לחשבונות בנק להחליט אם הם מעוניינים להתעסק איתכם או לא. מה זה בעצם אומר? זה אומר שבמידה ויש לכם דירוג אשראי שלילי או רישום שלילי בBDI הבנק שאליו פניתם יכול להחליט שהוא לא מעוניין לעבוד איתכם ולתת לכם את שירותיו.

אלו שירותים הבנקים מסרבים להם במקרים אלה?

  • הלוואות חדשות לעסק
  • הלוואות כלליות
  • משכנתאות
  • פתיחת חשבון חדש

האם הרישום השלילי שלכם הוא לכל החיים?

אז לשמחתכם ולשמחתינו הרישום הפיננסי השלילי שלכם יכול להימחק. אנו מעניקים שירותים של מחיקת רישום הפיננסי השלילי שלכם. שירות זה יעזור לכם בלמחוק את הכתם הזה הנמצא כחלק משורות המצב הפיננסי שלכם, יעזור לכם להרים את עצמכם כלכלית ולשנות את טיב היחס של הבנק שלכם אליכם.

האם יש מקרים בהם רישום פיננסי שלילי יכול לפוג תוקף מעצמו?

כן. קיימים מקרים שבהם רישום הפיננסי השלילי שלכם פג תוקף. לדוגמא:

תיק שנסגר בהוצאה לפועל

במידה והיה לכם תיק בהוצאה לפועל שנסגר, הדירוג האשראי השלילי ימחק לאחר 3 שנים מאת סגירת התיק.

פשיטת רגל

לא נעים לפשוט רגל ובנוסף לקבל דירוג אשראי שלילי, אבל לאחר 7 שנים מהזמן שפשטתם רגל הדירוג האשראי השלילי שלכם נמחק.

איך מוחקים רישום פיננסי שלילי?

במידה ויש לכם רישום פיננסי שלילי, קודם כל פנו אלינו, אנו נבדוק לכם האם יש טעות ברישום, קיים סיכוי שהרישום שנרשם לכם הוא טעות ולא קשור למצבכם הפיננסי כלל. אנו יכולים לרדת לשורש העניין ולמחוק את דירוג האשראי השלילי שלכם במידה וזה המצב. 

בנוסף יכול להיות שהרישום השלילי שהיה אמור להימחק עוד לא התעדכן וצריך להגיש בקשה לעידכון הרישום, במצב זה אנו פה באמת מעניקים את השירות הטוב ביותר כך שתתמודדו עם מינימום של בירוקרטיה.

 

לסיכום, ידע הוא כוח ואנו יכולים לעזור לכם בכל מידע אפשרי שתרצו לדעת ולפתור, במידה ויש לכם דירוג אשראי שלילי ואתם מעוניינים שימחק צרו איתנו קשר ואנחנו נדאג לכם במינימום מאמץ מהצד שלכם ובמקס הצלחה מהצד שלנו. תדעו שככל שתדחו את מצב הרישום השלילי שלכם, חברות הבנקים יכולים לסרב לכם בלא מעט בקשות שגרתיות ויומיומיות, מצב מתסכל ומעצבן כשלעצמו.

איך מוחקים רישום פיננסי שלילי?
איך מוחקים רישום פיננסי שלילי?

 

מה זה תעודת זהות בנקאית
מה זה תעודת זהות בנקאית
מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף