מי מנקה בי די איי שלילי

ברשימת הדברים שאנשים נהנים לעשות, ניקוי האשראי שלהם כנראה מדורג די נמוך. זה תהליך ארוך ועדין רצוף מלכודות משפטיות. ניהול פרופיל האשראי שלך הוא די קשה, שלא לדבר על ניסיון להבין את החוקים המורכבים השולטים בו. אפילו עם החוקים הקיימים היום, לשכות דיווחי אשראי, גופי הלוואות וגובי חובות עדיין טועים מדי יום. למעשה, טעויות בדוחות האשראי שלכם לא בהכרח יהיו דבר כל כך נדיר.

כמובן שבמקרה כזה יש לך את הזכות לערער על טעויות בדוח האשראי שלך, אך אם יש לך אשראי בעייתי, רוב הסיכויים שאין לך זמן וידע משפטי לבצע תיקון אשראי משלך. זה הזמן בו צריך עורך דין. 

מתי כדאי לפנות לעורך דין לניקוי אשראי?

אמנם אין צורך תמיד להיעזר בחברת תיקון אשראי, אך ייתכן שתרצה לעשות זאת במקרים מסוימים. לדוגמא, נפגעי גניבת זהות עשויים לרצות לשלם לחברה שתטפל בסוגיות מורכבות עבורם. למרות שאתה עדיין יכול לעשות זאת בעצמך, בדרך כלל מומלץ במקרים כאלו להיעזר בעורך דין שיזרז את הניקוי ויתקן את הנזק.

במקרים אלו, נדרש זמן, מאמץ וסבלנות לפתור בעיות כאלה, במיוחד אם בחשבון שלך יש שפע של הונאות. במקרים בהם רמאים השתוללו עם המידע הכספי האישי שלך, מיקור חוץ של כאב הראש לעורך דין אשראי עשוי להיות משתלם.

התמודדות עם בעיות מורכבות

ייתכן שתרצה גם להעסיק שירותי תיקון אשראי אם יש לך שגיאות דיווח מסובכות. כאשר סוכני גבייה קונים ומוכרים את החוב שלך, הם מעדכנים רשומות בדוח האשראי שלך. שינויים בנתונים יכולים להוביל לערכים כפולים, כאשר אותו חוב או הלוואה מופיעים פעמיים, בנוסף לבעיות דיווח אחרות. במקרים אלה, קבלת עזרה מקצועית יכולה להבטיח כי הנושאים המורכבים יותר מטופלים כראוי – ולחסוך לך את כאב הראש בביצוע זאת בעצמך.

קיצור זמנים

חברת תיקון אשראי אולי לא רלוונטית אם אתה לא באמת צריך לתקן את דירוג האשראי שלך במהלך השנה. עם זאת, אם אתה צריך לשפר את דירוג האשראי שלך במהירות כדי לזכות בהלוואת משכנתא או רכב, חברת תיקון אשראי עשויה להיות הדרך המהירה עבורך.

אם אין לך זמן לערער על שגיאות בעצמך, הן אפשרות טובה. הם גם עובדים טוב יותר עבור אנשים שיש להם חובות למלווים שלא אכפת להם לעבוד עם סוכנויות לתיקון אשראי.

כיצד עלי להעריך חברת תיקון אשראי?

אם תבחרו לשכור חברת תיקון אשראי, עליכם להשתמש בחברה מכובדת עם המלצות ומוניטין. אמנם זה לא בהכרח אומר שיש לחברה רקורד ללא רבב, אבל לפחות יהיה לך שקט נפשי שאם תהיה לך בעיה עם השירותים שלה, החברה תשתדל לפתור את הבעיות במועד ומספק בזמן.

קח גם את הזמן לקרוא את האותיות הקטנות לפני שאתה בוחר עורך דין, במיוחד בכל הקשור ללוח הזמנים שלו בפתרון בעיות האשראי. אם יש לך שגיאות רבות, זו יכולה להיות דרך קשה ומיידע לנקות את האשראי שלך.

כיצד לאתר הונאה?

למרבה הצער, לא כל חברות תיקון האשראי אמינות. חלקם יבטיחו הבטחות לא מציאותיות לגבי האופן בו הם יכולים להעלות את הדירוג שלך ב- "100 נקודות מייד" או משהו דומה.

אם ארגון תיקון אשראי או עורך דין אשראי טוען שהוא מסוגל להסיר מידע לגיטימי ושלילי מהדוח שלך, או מבטיח שהאשראי שלך ישופר לאחר השימוש בשירותיהם, זה דגל אדום ועליך להימנע מהם.

מה חברה לגיטימית תעשה?

מצד שני, חברות תיקון אשראי לגיטימיות מתמקדות בהסרת מידע שקרי, לא הוגן או מטעה.נציג מטעם חברת תיקוני אשראי טובה יעבוד איתך ובשבילך. אתה צריך לצפות שהחברה תיצור תוכנית אישית. במהלך התייעצות ראשונית, החברה תסביר כיצד היא מתכוונת לתקן את האשראי שלך. זה בדרך כלל כולל שליחת מכתבי מחלוקת ללשכות האשראי או לנושים. 

קיום שותפים שיעברו איתך במסע ניקוי האשראי שלך הוא קריטי להצלחתך. לעיתים קרובות קשה לדעת מה לעשות ומתי להתחיל, אך עורך דין אשראי יכול ליצור תוכנית שתערער על כל שגיאה מטעמך, ולנהל משא ומתן עם הנושים להסרת הפריטים האלה מהדוח שלך.בניגוד למה שחברות תיקון אשראי במרמה עשויות לגרום לכם להאמין, אין דרך לבטל את העבר. אך אם אתה מוצא את עצמך שוקע בפעילויות אשראי שנראה כי לא ניתן לתקן אותן, עורך דין אשראי טוב יכול לכוון אותך לכיוון הנכון.

מה חברה לגיטימית תעשה
מה חברה לגיטימית תעשה

 

מי מנקה בי די איי שלילי
מי מנקה בי די איי שלילי
מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

איך משפיעה ריבית על BDI?

אחת הסיבות לכך שאנשים רבים נופלים עמוק בחובות כרטיסי אשראי היא לא רק בגלל שהם שילמו יותר בכרטיס ממה שהם יכולים להרשות לעצמם לשלם. לפעמים

קרא עוד »
האם אפשר לא לקבל דירוג?

דירוגי אשראי עוזרים למלווים להחליט אם לאשר בקשות הלוואה או לא, ולקבוע אילו תנאי הלוואה להציע. הדירוגים נוצרים על ידי אלגוריתמים המשתמשים במידע מדוח האשראי

קרא עוד »
מה זה טווח בידי איי?

דירוג אשראי הוא מספר בן שלוש ספרות המעריך את הסיכוי שלקוח יחזיר כסף שאול. חברות המספקות את דירוגי האשראי, מחברות מידע מדוחות האשראי שלך לנוסחאות

קרא עוד »