ניקוי BDI

על מנת לדבר על ניקוי BDI חשוב קודם כל להבין מהו דירוג BDI. מדובר על מידע אודות הלקוח אשר כולל מידע חיובי כגון עמידה בתשלומים, ומידע שלילי במידה ישנו כגון אי עמידה בהתחייבויות פיננסיות שונות. בידיאיי שלילי יכול להקשות על קבלת הלוואה או אשראי. חברתנו מתמחה במחיקת רישום בידיאיי באופן המקצועי והיעיל ביותר. 

למעשה, בידיאיי הינה חברה אשר מספקת רישום חיובי או שלילי על אדם פרטי, חברה או עסק. רישום זה מספק מידע אודות אותו אדם בנוגע להתנהלות הכלכלית שלו, ובנוגע לעמידה שלו בהתחייבויות כספיות. בדרך כלל, נתקלים במושג בידיאיי שלילי כאשר מגיעים לחברת האשראי, או לבנק, על מנת לקבל אשראי או הלוואה ומקבלים סירוב. 

מתי נדרש ניקוי BDI? 

כאשר דירוג הבידיאיי גבוה וחיובי, אין כל בעיה. תוכלו לקבל משכנתא בתנאים טובים, אשראי, הלוואה בריביות נמוכות ועוד. אך כאשר דירוג הבידיאיי שלכם שלילי, אז למעשה מתחילות הבעיות, הבנקים וחברות האשראי יסרבנו להעניק לכם אשראי או הלוואה, ותעלצו להתנהל במזומן למשך פרק זמן מסוים. 

כאמור, ניקוי BDI נדרש במצב של דירוג אשראי שלילי אשר בא לידי ביטוי באי עמידה בתשלומים, ומידע שלילי אשר מגיע הן מהבנק, חברות האשראי, והן מגופים נוספים כגון כונס נכסים, הוצא לפועל, חברת כרטיסי אשראי, בית משפט, ועוד.  

 

כיצד דירוג אשראי מצליח להגביר את התחרות?

עד לא מזמן, פערי המידע אשר היו קיימים עבדו דווקא לרעתו של הלקוח, ולטובתו של הבנק אשר מכיר את ההיסטורייה הפיננסית שלו, כלומר האם היו צ׳קים שחזרו,כמה הלוואות לקח, הוראות אשר לא כובדו ועוד. במילים אחרות: רמת הסיכון של הלקוח.

כיום, כאשר הלקוח מגיע לבנק שלו, או לכל גוף אחר שמספק אשראי או הלוואה, הוא יכול לתת אישור מיוחד להעביר את כל הנתונים והמידע הפיננסי אודותיו, על מנת לקבל הצעה אשר מסתמכת על הנתונים שלו. המשמעות של כך, היא כי הלקוח יכול לקבל את ההצעה האטרקטיבית ביותר עבורו, בשונה משנים קודמות. 

איזה מידע קיים בדוח BDI?

דוח בידיאיי כולל נתונים על העבר וההווה הפיננסי שלכם אשר כולל מידע על מסגרת אשראי, מספר צ׳קים, ערבויות, נכסים ששועבדו, הלוואות, הוראות קבע, ומידע מטעם רשויות המדינה כגון חדלות פירעון, תיקי הוצאה לפועל במידה וישנם, ועוד. 

השלבים של ניקוי BDI

1. הזמנת דוחות ומסמכים: אותם ניתן להזמין באמצעות לשכות האשראי. דוחות אלו מכילים את כל הפעולות אשר מהוות את הבסיס לתהליך ניקוי BDI. מידע זה מגיע גם מגופים שונים כגון חברות אשראי, בנקים, הוצאה לפועל וכדומה. 

2. מסמכים נוספים: חשוב במיוחד כי כל מסמך אשר הונפק בעבר על ידי חברות וגופים, ויכול להעיד על התנהלות פיננסית הינו חשוב במיוחד. למשל, מכתבים אשר מעידים על סגירת חוב, תכתובת מול חברת אשראי, דוח עובר ושב ועוד. 

3. פנייה לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום: חשוב לקחת בחשבון כי מדובר על תהליך אשר יכול להיות מורכב וארוך ללא ידע מקצועי בנושא. לכן, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה בעלת ניסיון, אשר מחזיקה את אנשי המצקוע הטובים ביותר, ויכולה להבטיח שירות אפקטיבי ומקצועי, וכמובן תוצאה מהירה.

עכשיו, שאנו מבינים מהו דוח בידיאיי ומה החשיבות של דירוג אשראי חיובי, חשוב להזכיר כי דירוג אשראי שלילי לא נעלם מעצמו, ומפריע לקבל הלוואה, אשראי או משכנתא, לכן מצב מסוג זה דורש טיפול. כאשר הדרך הנכונה ביותר לגשת לנושא זה, היא באמצעות פנייה אל חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויכולה לייעל את התהליך. 

חשוב לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך אשר לוקח זמן, אך עם סבלנות, ובחירה בחברה המקצועית והמנוסה ביותר, תוכלו לבצע ניקוי BDI באופן האפקטיבי והמקצועי ביותר, ולפתוח בדף כלכלי חדש ונקי, כזה שיבטיח לכם חיים נוחים וקלים יותר. 

כיצד לבחור בחברה אשר מתמחה בשירותי ניקוי BDI?

התשובה די פשוטה, ערכו סקר שוק מקיף, קראו אודות החברה, על הניסיון שלה, ההתמחות שלה, המוניטין שלה, בדקו מי אנשי המקצוע אשר עובדים שם. בנוסף, קראו המלצות וחוות דעת מלקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, לקוחות ותיקים וחדשים. פעולות אלו יבטיחו כי תעשו בחירה מושכלת וחכמה. 

חברתנו מתמחה בשנים האחרונות במחיקת רישום בידיאיי שלילי, ניקוי BDI, ומגוון שירותים נוספים בתחום. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה ולהעניק שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח.

 
ניקוי BDI
ניקוי BDI

מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

מחיקת נתוני אשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
מחיקת נתוני אשראי

נתוני האשראי שלנו מצביעים בסופו של דבר על ההתנהלות הכלכלית שלנו. כולנו מנסים לשמור על התנהלות כלכלית תקינה. הבעיה היא שאירועים מתרחשים ולא הכל בשליטתנו.

קרא עוד »
איך למחוק את נתוני האשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך למחוק את נתוני האשראי

לנתוני האשראי שלכם ישנן השלכות רבות. על פי הנתונים נקבע דירוג האשראי שלכם וכך, הדירוג משקף את מצבכם הפיננסי לכל גוף פיננסי. ניתן לשפר דירוג

קרא עוד »
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך לתקן בי די איי?

על פי חוק נתוני האשראי כל נתוני האשראי על כל אזרח ישראלי נאגרים ונשמרים. כל אזרח מדורג על פי הנתונים המתקבלים עליו. אחת מלשכות האשראי

קרא עוד »
איך מנקים נתוני אשראי
דוח נתוני אשראי
איך מנקים נתוני אשראי?

חוק נתוני האשראי שתוקן בשנת 2017 הפך את השקיפות הפיננסית לקלה יותר עבור הגופים הפיננסים. קל להם יותר לקבל מידע על נתוני האשראי שלהם וזו

קרא עוד »
איך מבטלים בי די אי שלילי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך מבטלים בי די אי שלילי

חברת בידיאיי למעשה עוסקת במתן שירותים פיננסים, שירותים לעסקים ודירוג סיכוני אשראי בפרט. עבור רובנו, בידיאיי צף במקרה של דירוג שלילי, אשר מוביל לאי קבלת

קרא עוד »
ייעוץ BDI
פעולות לשינוי דירוג אשראי
ייעוץ BDI

בין אם אתם מודעים לכך, ובין אם לא, יש מי שמפקח על כל ההתנהלות הפיננסית שלכם, מעין אחד גדול, ששמו בידיאיי. ליתר דיוק, בידיאיי עוקבים

קרא עוד »