שיפור BDI שלילי

דוח BDI הינו למעשה דוח אשר מורכב מנתוני האשראי שלכם. כאשר דרוג האשראי אינו חיובי יש צורך בתיקון, או במילים אחרות: שיפור BDI שלילי, זאת על מנת להימנע ממצב לא נעים של סירוב על ידי הבנקים וחברות האשראי לקבלת אשראי, הלוואה או משכנתא. חברתנו מתמחה בתיקון, שיפור BDI שלילי, ומחיקת של רישום שלילי על הצד המקצועי, האפקטיבי והמהיר ביותר. 

לאלו ממכם אשר נמצאים במצב של דירוג אשראי נמוך או שלילי, חשוב לקחת בחשבון כי ריביות על הלוואה ופעולות נוספות יהיו גבוהות מהרגיל, מה שאומר כי תשלמו כסף רב. לכן, מומלץ לא לדחות את הטיפול בבעיה, ולפנות בהקדם האפשרי לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויכולה לעזור בנושא. 

חברה כזו, תוכל לבדוק יחד איתכם את נתוני האשראי שלכם, ולהבין בדיוק כיצד ניתן לפעול על מנת לשפר את דירוג האשראי במהירות וביעילות. 

 

כיצד נבנה דוח BDI? 

למעשה, מאגר נותני השירות הקיימים כיום בישראל, מקבלים דיווחים שוטפים מהבנקים, מגופים ציבוריים שונים, מחברות כרטיסי האשראי, הוצאה לפועל וכונס נכסים. כל אלו מעבירים מידע רחב אודות כל לקוח וההתנהלות הפיננסית שלו. 

חברתנו יודעת כיצד לתקן באופן יעיל ומהיר את דירוג האשראי, ובכל למחוק BDI שלילי, ולהפוך חיווי אשראי אדום, לחיווי אשראי ירוק, ובכך להעלות את הדירוג באופן משמעותי. כמו כן, חשוב לזכור כי שיפור BDI שלילי מחייבת בדיקה מעמיקה של הדוח מבנק ישראל. 

דוח BDI: לא גזרת גורל

חשוב להבין כי BDI שלילי הוא לא לנצח. מכל בור ניתן לצאת, על ידי סבלנות והתמדה. במקרה מסוג זה, הזמן דווקא עובד לטובתכם, כאשר ככל שהזמן חולף, כך נגרעים הסעיפים השליליים אשר הולכים ומתיישנים. קיימים לא מעט מקרים בהם הגשת בקשה חודש מאוחר יותר, חוסכת זמן ועיכובים, ולעיתים אף דחייה. 

לכן, אם ברצונכם לקבל משכנתא, אשראי או הלוואה מהבנק, כאשר אתם נמצאים במצב של BDI שלילי, אין מדובר בסוף פסוק, ואתם לא חייבים לפנות לגופים חוץ בנקאיים. BDI שלילי הוא בסך הכל בעיה, אשר צריך לדעת כיצד להתמודד איתה ולטפל בה. 

איך מחשבים דירוג אשראי?

דירוג אשראי מחושב על ידי שקלול של נותני היסטוריה פיננסית אשר כוללת היקף התחייבות כגון משכנתא והלוואה, מוסר תשלומים, ומאפיינים נוספים של ההתנהלות השוטפת שלכם, בהשוואה לכלל האזרחים בישראל. לכן, חשוב במיוחד להיעזר בשירותיו של יועץ מומחה בתחום, אשר יכול להבטיח שיפור BDI שלילי, ולהבטיח אשראי בתנאים טובים יותר. 

שיפור BDI שלילי: כיצד עושים זאת?

ניתן לעשות מספר פעולות באופן עצמאי, כאשר כך או אחרת מומלץ לפנות לחברה אשר מתמחה בתחום ויכולה להבטיח שירות ומענה מקצועיים ויעילים:

  1. בדיקה מעמיקה ומקיפה: על מנת לאתר, במידה וישנן, טעויות בדוח האשראי שלכם, אשר בסופו של דבר יכולות להוביל לדירוג שלילי. 
  2. שמירה על התנהלות כלכלית נכונה: מדובר בכלי המהותי והיעיל ביותר לשיפור BDI, ושיפור מהותי לקבלת הלוואה ואשראי בתנאים הטובים ביותר. 
  3. פנייה אל חברה אשר מתמחה בתחום: רבים מאיתנו לא מבינים רבות בתחום, נבהלים מדוחות ומספרים. בדיוק בשלב זה נכנסת לתמונה חברה מקצועית, אשר מחזיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר. כך תוכלו להבטיח שיפור מהיר ויעיל. 

כיצד ניתן לבחור חברה מקצועית המתמחה בתחום?

בראש ובראשונה, הקפידו לערוך סקר שוק, ולבחור בחברה בעלת ניסיון. חפשו הוכחות אובייקטיביות לניסיון וותק החברה, על ידי קריאה אודותיה, קריאה של המלצות וחוות דעת של לקוחות וכדומה. בנוסף, שביעות רצון של לקוחות הינה אינדיקציה מהותית גם כן. כך תוכלו להיות בטוחים כי מדובר בחברה אמינה ומקצועית שיודעת מה היא עושה. 

כמו כן, העדיפו חברה אשר מתמחה בנושא, וזהו תחום העיסוק העיקרי והבלעדי שלה. הגיעו לפגישת היכרות, על מנת לקבל רושם ראשוני, על מנת שתוכלו לקבל תמונת מצב. טיפים אלו יבטיחו כי תגיעו אל החברה המתאימה ביותר עבורכם, מקצועית ואמינה, אשר תוכל להעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ויעיל.

 

חברתנו מתמחה זה שנים במתן שירותים בתחום כגון שיפור BDI שלילי, תיקון דירוג אשראי, ניקוי דירוג אשראי ועוד מגוון שירותים ופעולות. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לקהל לקוחות פרטי ועסקי כאחד, שירות אפקטיבי, ברמה הגבוהה ביותר. 

שיפור BDI שלילי
שיפור BDI שלילי
מה היה לנו במאמר?

רוצה להתחיל דף חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

מחיקת נתוני אשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
מחיקת נתוני אשראי

נתוני האשראי שלנו מצביעים בסופו של דבר על ההתנהלות הכלכלית שלנו. כולנו מנסים לשמור על התנהלות כלכלית תקינה. הבעיה היא שאירועים מתרחשים ולא הכל בשליטתנו.

קרא עוד »
איך למחוק את נתוני האשראי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך למחוק את נתוני האשראי

לנתוני האשראי שלכם ישנן השלכות רבות. על פי הנתונים נקבע דירוג האשראי שלכם וכך, הדירוג משקף את מצבכם הפיננסי לכל גוף פיננסי. ניתן לשפר דירוג

קרא עוד »
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך לתקן בי די איי?

על פי חוק נתוני האשראי כל נתוני האשראי על כל אזרח ישראלי נאגרים ונשמרים. כל אזרח מדורג על פי הנתונים המתקבלים עליו. אחת מלשכות האשראי

קרא עוד »
איך מנקים נתוני אשראי
דוח נתוני אשראי
איך מנקים נתוני אשראי?

חוק נתוני האשראי שתוקן בשנת 2017 הפך את השקיפות הפיננסית לקלה יותר עבור הגופים הפיננסים. קל להם יותר לקבל מידע על נתוני האשראי שלהם וזו

קרא עוד »
איך מבטלים בי די אי שלילי
פעולות לשינוי דירוג אשראי
איך מבטלים בי די אי שלילי

חברת בידיאיי למעשה עוסקת במתן שירותים פיננסים, שירותים לעסקים ודירוג סיכוני אשראי בפרט. עבור רובנו, בידיאיי צף במקרה של דירוג שלילי, אשר מוביל לאי קבלת

קרא עוד »
ייעוץ BDI
פעולות לשינוי דירוג אשראי
ייעוץ BDI

בין אם אתם מודעים לכך, ובין אם לא, יש מי שמפקח על כל ההתנהלות הפיננסית שלכם, מעין אחד גדול, ששמו בידיאיי. ליתר דיוק, בידיאיי עוקבים

קרא עוד »