מה מחירו של מחסן הגינה?

מחסן גינה נחשב לפריט נחוץ בחצרות וגינות רבות ברחבי הארץ והעולם. אנחנו מצאנו את עצמנו לאחרונה תרים אחר מחסן גינה איכותי במחיר טוב שיספק לנו שירותי אחסון טובים לזמן רב. כשגילינו שאנחנו לא היחידים שמתעניינים בנושא, היה לנו ברור שנרכז את כל המידע בסדרת מדריכים מקיפה שנעלה לרשת.

מדריך זה הוא ה – 3 בסדרה, והפעם, יצאנו לבדוק מה המחיר של מחסן מסוג זה. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים

רגע לפני שנציג בפניכם את המחירים של מחסני הגינה הנבחרים שמצאנו ברשת, עליכם לדעת כי גילינו מידע חשוב בתחילת הדרך שלנו. כשחיפשנו מחסן גינה, התברר לנו שיש הבדלים משמעותיים בין מחסן אחד לאחר. בירור קצר עם אנשי מקצוע שמכירים את התחום באופן מעמיק, גרם לנו להבין שהמחירים משתנים בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • גודל המחסן
  • החומר שממנו הוא עשוי
  • קיומם של מדפים ואבזור פנימי

כך שאם אתם צריכים מחסן מיוחד בתנאים מסוימים ביותר, כדאי שתערכו בירור מעמיק שבוחן את המחירים בהתאם לפרמטרים שלכם.

משתנה בהתאם

מה העלות של מחסן למכונת כביסה ומייבש?

יצאנו קודם כל לבדוק את העלויות של מחסני גינה שמשמשים לאחסון של מכונות כביסה ומייבשי כביסה. שכן, מסיבה שלא צריך לציין אותה, הבנו שאנחנו לא יכולים להכניס את מייבש הכביסה והמכונה אל תוך הבית. אם אתם נמצאים במצב זהה ורוצים לדעת פרטים על מחסן גינה מחיר צפוי לנוע החל מ- 800 ₪. כפי שאתם וודאי כבר יודעים, המחיר צפוי לעלות במידה ותקנו מחסן גדול יותר או כזה שעשוי מחומרים איכותיים ועמידים ביותר.

 

כמה תשלמו על מחסן גינה ממתכת?

אם אתם מחפשים מחסן גינה עמיד במיוחד שעשוי ממתכת, כדאי שתדעו שהעלויות מתחילות ב – 1,100 ₪ והן עשויות לטפס ככל שתבחרו במחסן גדול יותר.  ראינו מגוון עצום של מחסני מתכת בכל מיני צבעים ודגמים ואנו מוכרחים לומר שהם תפסו לנו את העין. מדובר במחסנים מרהיבים שיכולים להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה שלכם.

 

אל תתפשרו על האיכות

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי, אתם כנראה שמים דגש רב על המחירים של הפריטים השונים שאתם קונים ביום – יום. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שבמקרה הזה, אתם לא צריכים לחסוך. עליכם לשים דגש יותר על האיכות מאשר העלות. שכן, מחסן פשוט שיעלה לכם בזול, צפוי לעלות לכם ביוקר בהמשך. אם אתם רוצים מחסן עמיד שיאפשר לכם לדעת שפריטי האחסון שבו יהיו שמורים לזמן ממושך, אתם צריכים לבחור באיכות. כדי לדעת איך לבחור במחסם הנכון תשאלו את צוות id garden.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם המחירים של מחסן גינה. כעת, כשיש לכם את המידע המעמיק בנושא, נותר לכם רק לבחור את הדגם המתאים ביותר של מחסן ולהיות בטוחים שבחרתם נכון. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

גן, סככה

מה היה לנו במאמר?
גן, סככה
מידע נוסף

הזמנת דו"ח BDI

לכל אחד מאיתנו יש דירוג אשראי באמצעותו הוא יכול לראות מהי תמונת המצב המשתפת בעיני הבנקים ומוסדות המימון בישראל המעוניינים לקבל עליו מידע. את דירוג

קרא עוד »
דירוג אשראי
כללי

איך מחושב דירוג אשראי

לאחר תיקון חוק נתוני האשראי בשנת 2017, החל משרד האוצר לתפעל את מערכת נתוני האשראי באמצעותה כל אזרח ישראלי מעל גיל 18 מקבל דירוג אשראי.

קרא עוד »
גן, סככה
כללי

מה מחירו של מחסן הגינה?

מחסן גינה נחשב לפריט נחוץ בחצרות וגינות רבות ברחבי הארץ והעולם. אנחנו מצאנו את עצמנו לאחרונה תרים אחר מחסן גינה איכותי במחיר טוב שיספק לנו

קרא עוד »